نگاه به تولید در شرکت راهبر فرآیند آریا

با نگاه به فعالیت‌های تولید معدنی و صنعتی در کشور ایران و منطقه غرب آسیا که دارای پتانسیل‌های بسیار زیادی در حوزه صنایع معدنی و زنجیره وابسته به آن است، فرصت‌های زیادی برای منطقه و کشور در آینده نزدیک رقم خواهد خورد که همین امر ضرورت ایجاد یک مجموعه صنعتی بهره‌ور مبتنی بر دانش روز و تکنولوژی‌های نوین برای رقابت در سطح بین‌المللی را بسیار محسوس نشان داد.

مجموعه راهبر فرآیند آریا در همین راستا با هدف بنیادین ارتقای بهره‌­وری و دانش تولید صنایع معدنی ایران گام به عرصه وجود نهاد تا بتواند در آینده درخشان این صنعت جایگاه ویژه­ای را برای خود و همراهان مجموعه رقم زند.

نگاه کلان این مجموعه در بخش تولید ارتقای دانش فنی و استفاده از تکنولوژی‌های روز برای کاهش ضایعات و انرژی با رویکردی سبز است که منجر به توسعه کیفیت محصول نهایی، توسعه دانش این صنعت، ارتقای بهره‌وری کارخانه‌ها و سایت‌های بهره‌برداری خواهد شد.

همواره تلاش شرکت بر این است که بتواند این مهم را محقق سازد و با استفاده از دانش‌های نوین در حوزه‌های سرمایه انسانی، تکنولوژی‌های مبتنی بر اینترنت مانند IoT و روش‌های علمی در ارتقای راندمان فرآوری، بهبود فرآیندهای کاری و نگهداری و تعمیرات، سطح این صنعت را در ایران و منطقه ارتقا دهد.

رویکرد شرکت ایجاد منافع برای ذینفعان و نگاه برد-برد با آنهاست، به صورتی که در دوران بهره‌برداری علاوه بر دریافت خدمت بهینه‌تر از سایر خدمت‌دهندگان، مشتریان مجموعه ارتقای مجموعه خود را از لحاظ کیفیت، بهره‌وری، تکنولوژی و سرمایه انسانی شاهد باشند.