معرفی شرکای تجاری ما

آرانوما

یکی از شرکای تجاری شرکت آرانوما با بررسی دقیق در صنایع کشور و کارخانه­ های صنعتی، نیاز صاحبان صنایع مبنی بر مانیتورینگ و کنترل آنلاین از راه دور را متوجه و برای مرتفع کردن این نیاز، اقدامات لازم برای ارتقاء سطح اتوماسیون در کارخانجات صنعتی را کلید زد. به همین منظور با بررسی تکنولوژی­های مطرح ­شده در انقلاب صنعتی چهارم و ارزش افزوده تولید شده در این زمینه، با تکیه بر دانش متخصصین داخلی در حوزه نرم­ افزار، سخت­ افزار و کنترل، تصمیم به توسعه و پیاده ­سازی پلتفرم IoT بر روی سیستم ­های SCADA  و ارائه خروجی­ های مناسب بر بستر وب به­ صورت سرویس انجام داد. خدمات و راهکارهای آرانوما در راستای کاهش هزینه­ های تولید در کارخانه­ ها و آماده ­سازی آنها جهت ورود به صنعت ۰.۴ و سطوح بالاتر اتوماسیون است.

یکی از شرکای تجاری فرزان فن اندیش است:

شرکت به­ اندیشی و فناوری فردا (بافکو) یکی دیگر از شرکای تجاری ایست که با داشتن سابقه طولانی درزمینه فعالیت­های مهندسی و بازرگانی در سال ۱۳۹۵ تصمیم گرفت فعالیت­های دانش­ بنیان خود را در شرکتی جدا متشکل از پرسنلی با دانش فنی بالا متمرکز کند. شرکت فرزان فن اندیش فردا برای سرعت بخشی به فعالیت­های دانش­ بنیان خود و ارتباط مستمر با دانشگاه ­های کشور از اردیبهشت سال ۱۳۹۵ در مرکز رشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر مستقر و نسبت به جذب نخبگان هیئت­ علمی در تیم مدیریتی و نخبگان دانشگاهی در تیم فنی خود اقدام نموده است.

عمده فعالیت­های این شرکت تمرکز بر خدمات فنی و مهندسی در بخش­های سیستم­های اتوماسیون و کنترل صنعتی، برق قدرت و الکترونیک قدرت بوده و همزمان فعالیت­های تحقیق و توسعه خود را درزمینه انرژی خورشیدی و الکترونیک قدرت نیز دنبال می­ کند. رویکرد فرزان فن اندیش فردا کسب اعتماد و ایجاد رابطه بلندمدت با مشتریان خود و معرفی توانایی­ های فنی خود به صنعت کشور است. به­ گونه­ای که پروژه­ های انجام شده توسط این شرکت همواره مورد رضایت و تأیید کیفیت فنی کارفرمایان محترم بوده و این شرکت را به­ عنوان مشاوری امین، خبره و شریک تجاری قابل ­اعتماد در نظر می­ گیرند.

فکور صنعت تهران از دیگر شرکای تجاری است:

شرکت مهندسی فکور صنعت تهران دیگر شرکای تجاری هست که با سه دهه فعالیت درخشان و هدفمند در مسیر توسعه و تکمیل صنایع بالادستی و پایین­ دستی زنجیره ارزش آهن و فولاد، نقش بسزایی را در تحقق تولید فولاد خام به میزان ۵۵ میلیون تن در افق سال ۱۴۰۴، از طریق انتقال دانش فنی و بومی­ سازی علوم روز دنیا ایفا نموده است.

این شرکت پس از تأسیس در سال ۱۳۷۲ با بهره­ گیری از دانش روز در حوزه مدیریت و ضمن به ­کارگیری ابزارهای تخصصی و از سویی اعتقاد راسخ به توسعه مبتنی بر تحقیق و یادگیری مستمر، به کسب تجاربی ارزنده و سوابق فاخر نائل آمده است و به این سبب پیشتازی در عرصه رقابت را در صنایع حوزه فعالیت، از آن خود نموده است.

پژوهشکده و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و متالوژی شرکت مهندسی فکور صنعت تهران که جزو برجسته­ ترین مراکز تحقیقاتی حوزه صنایع سنگ­ آهن، مس و فولاد در خاورمیانه به شمار می­ آید، از امکانات و تجهیزات پیشرفته و نیروهای نخبه و خالق برخوردار بوده و به­ عنوان یک مرکز منحصربه ­فرد در داخل کشور، اجرای فرآیند تحقیق و توسعه شرکت را تسریع و تسهیل می­ نماید.

اعطای پروانه پژوهش و سایر گواهینامه­ های داخلی و بین­ المللی از سوی سازمان­ها، مؤسسات و ترجمان­ های ذیربط مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه­ و بودجه، سازمان مدیریت صنعتی و موسسه NORDTUV ، در زمینه های طراحی، احداث، اجرا و بهره­برداری کارخانه­های فرآوری مواد معدنی، کنسانتره سنگ­ آهن، گندله­ سازی، فولادسازی و کارخانه­های فرآوری و ذوب مس و آلومینیوم، فکور صنعت را به یکی از برترین شرکت­های مهندسی و اجرایی قادر به انجام پروژه­ های صنعتی و معدنی به­صورت EPCF،EPC ،PC ،EC ، E مبدل ساخته است.

فکور مغناطیس اسپادانا

فکور مغناطیس اسپادانا یکی از شرکای تجاری است، شرکتی متشکل از گروه­های تخصصی و باانگیزه است که با استفاده از تجربیات شرکت فکور صنعت تهران، از سال ۱۳۷۱ به طراحی و تولید تجهیزات مغناطیسی و انتقال مواد اقدام نموده است. این تجهیزات تاکنون نیازهای مهم و اساسی کاربران در صنایع بزرگ کشور مانند معادن و کارخانه­ های فرآوری مواد معدنی، کارخانه ­های فولاد و صنایع مرتبط با آن را تأمین کرده است.

سرمایه اصلی این شرکت مشتریان آگاه و متخصص آن است که با تکیه بر جدیدترین فناوری و گسترده ­ترین خدمات، به دنبال راهی مؤثر و مطمئن برای برآوردن نیازهای خود هستند. لذا این شرکت به­ منظور جلب رضایت کامل مشتریان، مهم­ترین رسالت سازمانی خویش را ارائه خدمات بی­نظیر و مشاوره مداوم به مشتریان قرار داده است و خود را موظف به همراهی لحظه ­به ­لحظه آنان تا کسب نتیجه مطلوب می­داند.

فکور مغناطیس اسپادانا دارنده گواهینامه ۲۰۰۸:۹۰۰۱ ISO برای تولید محصولات خود در ایران است و همین امر در کنار مجموعه بزرگ مشتریان داخلی و خارجی، ضامن کیفیت بین­ المللی محصولات این شرکت است.

محبوبیت فراوان تجهیزات ساخت شرکت فکور مغناطیس اسپادانا در بین مشتریان بزرگ و قدیمی این شرکت نتیجه کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصولات است و از همین روست که این شرکت همواره نقش پررنگ و مؤثری در افزایش بهره­ وری تولیدات صنعتی کشور بر عهده داشته است.

کوشا معدن

شرکت مهندسین مشاور کوشا معدن از دیگر شرکای تجاری است که در سال ۱۳۷۵ باهدف ارائه خدمات فنی و مهندسی درزمینه فعالیت­های فنی و مهندسی تأسیس گردید. این شرکت با بهره­ گیری از کارشناسان باتجربه و همکاری با اساتید دانشگاه­ها و شرکت­های بزرگ خارجی توانسته است پروژه­ های بزرگی را درزمینه­ های اکتشاف، طراحی و نظارت بر استخراج معادن در سراسر کشور به انجام برساند.

که در این رابطه می­توان به عملیات اکتشاف تکمیلی، تعیین ذخیره، طراحی و نظارت بر استخراج بزرگترین ذخایر سنگ­ آهن ایران، معدن سنگ­ آهن گهر زمین (با ۶۴۳ میلیون تن ذخیره)، معدن سنگ­ آهن گل گهر (با ۲۵۳ میلیون تن ذخیره)، گل گهر ۲ ( با ۵۲ میلیون تن ذخیره)، معدن شماره ۴ (با ذخیره ۸۸ میلیون تن)، اکتشاف سنگ­ آهن آنومالی ۸ منطقه بافق، معدن سنگ ­آهن رباط پشت بادام و آنومالی ۶ منطقه گل گهر اشاره نمود.

این شرکت دارای پایه ۱ استخراج معادن، پایه ۱ پیجویی و اکتشاف معادن، پایه ۳ محیطزیست ۳ کانه­ آرایی و فرآوری مواد، از سازمان مدیریت و برنامه­ ریزی کشور و همچنین پروانه خدمات مهندسی در زمینه طراحی و تولید نرم ­افزارهای تخصصی، زمین­ شناسی، اکتشاف و بررسی فنی و اقتصادی طرح­ها از سازمان صنایع و معادن است.

انتخاب به­ عنوان مشاور منتخب بانک صنعت در سال ۱۳۸۱ و مشاور منطقه­ای این بانک از سال ۱۳۸۳ و همچنین انتخاب به ­عنوان امین­ ترین و مشتری مدارترین مشاور بانک در سال ۱۳۸۳ و کسب عنوان واحد نمونه خدمات مهندسی در سال ۱۳۸۷ از سوی سازمان صنایع و معادن و استانداری فارس از دیگر افتخارات این شرکت است.

مس کاوان عباس ­آباد

شرکت مس کاوان عباس ­آباد از دیگر شرکای تجاری هست که در سال ۱۳۸۶ به­ منظور اکتشاف، استخراج از معادن عباس­آباد، فرآوری، تولید و صادرات کنسانتره مس تأسیس گردید؛ و در سال ۱۳۹۲ توسط گروه نماد صنعت پارس خریداری شده است.

این شرکت علاوه بر انجام عملیات اکتشاف و استخراج از معادن فوق، با بهره­گیری از جدیدترین تکنولوژی­های تولید و فرآوری دنیا شامل خطوط سنگ­ شکنی خشک، سورتر اشعه ایکس و کارخانه مجهز فلوتاسیون و با به­ کارگیری بیش از ۱۴۵ نفر نیروی انسانی مجرب شامل کارشناسان، تکنسین­های فنی و کارکنان ماهر، قادر به تولید بیش از ۷۰۰۰ تن محصول کنسانتره مس در سال است که علاوه بر فروش و توزیع محصول خود در بازار داخل و صادرات آن، به اقتصاد منطقه عباس ­آباد واقع در ۴۱۵ کیلومتری جاده شاهرود نیز رونق بخشیده و سهم خود را در بهبود چرخه اقتصاد کشور ایفا نموده است.

معرفی شرکای تجاری

فکور مغناطیس اسپادانا

مس کاوان عباس آباد

فرزان فن اندیش

آرانوما

فکور صنعت تهران

کوشا معدن